Tapaninajelut on tehty - oli kiva reissu ja venyikin ihan yön yli! Osittain siitä syystä, että oli aivan älyttömän huono keli ajella ja toiseksi oli kiva käydä ystävien tosi upeassa saunassa vielä illalla. Vaikka perheen chow chow  koirat Riku ja Roosa antoivat mulle oikein haukkumiskonsertin yöllä, kun olin mennyt käymään vessassa ja koirat eivät tainneet muistaa, että olin jäänyt yöksi. Meikäläistä ihan pelotti, kun kaksi karvasta otusta tuijotti ja murisi. Talon emäntä heräsi myös siihen rähinään ja rahoitteli otukset, että ei mitään hätää se on vain Leena. En minä oikeesti pelännyt, ne on tosi suloisia otuksia.

Kahdesta toiveesta se toinen on toteutunut, siis autonmoottorivalo ei ole enää syttynyt joten ei tarvii sitä huomenna lähteä viemään huoltoon, vaan voi kääntää kylkeä....  eräästä ystävästä ei ole kuulunut mitään - mutta onneksi on paljon rakkaita ystäviä joten kai tästäkin jotenkin toipuu....?

Huomiseen heippa!

Oon hulluna kissoihin ja tämä pentu oli Kreetalta! (kuvan otti pikkusisko)