Vitsi tänään ne siis tuli kissamiehet päivähoitoon. Alku oli yhtä vaellusta paikasta toiseen sekä piti tutkia, että missä sitä oikein ollaan. Mun täytyi lähteä asioille ja näytti vieraat vähän ottavan nokkaansa, kun narrasin ne lasitetulle parvekkeelle ja laitoin oven kiini. En viipinyt kauan joten valtaminen sai jatkua. Tofu - se valkoinen kissamies - löysi nukkumapaikan sohvan alta ja Pepe - se musta kissamies - taas löysi nukkumapaikan hattuhyllyltä eteisestä. Huopahattu on mennyt vähän kissankarvoihin ja länään, mutta ei se mittään haittaa en minä sitä hattua koskaan pidä, sorruin kirpparilla joskus sen ostamaan. Ei siinä mitään vikaa ole, mutta kun en ole hattuihminen, niin en ole.

Pepe on tällähetkellä mun sängynpäällä nuoleskelemassa itseään ja Tofu olkkarissa. Mitähän ne tuumaa, kun lähden pikapikaa niiden emännän synttärijuhliin ja kisut jää tänne. Tällä kertaa en laita niitä parvekkeelle saa sitten nähdä on mitään kamalaa tapahtunut kun tulen takaisin.

Edit kello 23.59

Kaikki oli paikallaan Pepe nukkui minun sängyssä ja Tofu oli nukkumassa sohvan alla. Tällä hetkellä kisut ovat jo omassa kotonaan, mutta kuvat kertokoon kuinka kivaa oli.

567186.jpg

Tofu tutki paikkoja!

567187.jpg

Tofu ja Pepe makkarissa.

567189.jpg

Pepe löysi hattuhyllyn!

567190.jpg

Tofu kehräsi mun jalkojen päällä.

klikkaa kuvaa alla pianoa soittava kisuliini