Aamupäivä asioilla ja ostoksilla. Kesähousut ja kevyet lenkkarit löytyivät mukaan Columbuksen K-citymarketista. Nyt on pakko kehua hyvästä palvelusta, kun etsin niitä lenkkareita (minun on yleensä vaikea löytää sellaisia joilla pystyn vielä kävelemään) minun avuksi tuli myyjätär jonka suomenkielen taito ei ollut hyvä, mutta palvelualttius sitäkin parempi. Hän oikeastaan etsi minulle sellaiset kengät jotka halusin. Sattui hauskasti, että törmäsin häneen monta kertaa ja heti tunnistin hänet. Tulin hyvälle mielelle hyvästä palvelusta. Nyt oli uudet lenkkarit, niin pitihän sitä sitten saada sävysävyyn kesähousut ja nekin löytyi. Viikonloppuna olen kyllä menossa Tallinaan ehkä sieltä vähän halvemmalla löytyisi, mutta olen suunnitellut meneväni kampaajalle enkä muutenkaan välitä koko aikaa juosta tavaroiden perässä.

Loppupäiväksi ajelin Hevossalmelle auringonottoon ja se oli upeeta se, kun tarkeni pelkässä uikkarissa. Uimista en kyllä sitten ajatellutkaan, kun kuulin veden olevan siinä yhdentoista asteen luokkaa. Kävelysauvat on postissa vielä, mutta taidan saada ne myydyksi....? Heippa, huomiseen.