Aamulla ystäväni Ritva soitteli ja kyseli olisinko menossa Myyrmäkeen kirpparille? Kello oli puoli yhdeksän olin juuri herännyt ja syönyt aamiaisen, mutta Hesari oli vielä lukematta joten kerroin, että ehtisin aikaisintaan 10.30. Hän sitten halusi mennä aikaisemmin joten lähti polkupyörällä Kannelmäestä kun minä olin tulossa Vuosaaresta joka on aivan toisella puolen kaupunkia sovimme treffeistä perillä paikan päällä.

Tutkimme sitten aarteita, minä löysin tikkitakin, neulepuseron, silkkipuseron, topin ja laukun todella edullisesti alle 10 euron kaikki. Olin jo aika puhki joten menimme välillä kahville ja istumaan, vielä vähän aikaa kierreltiin minä otin Ritvan tavarat autoon viedäkseni ne hänelle kotiin hän tuli pyörällä perässä.

Olin vähän aikaa kylässä hän laittoi ruokaa ja keitteli kahvit tutkimme hänen ostamat "aarteet" niitä oli kyllä paljon enemmän kuin minulla, itse asiassa hänen kotonaan ei juuri mahdu liikkumaan kun sitä tavaraa on todella paljon. Oltiin kävelty monta tuntia joten istuminen teki todella hyvää.

"Salarakas" soitteli, mutta ei sitten halunnutkaan puhua. Siskoni Liisa kertoi, että ampiainen oli pistänyt salarakkaan poskeen, mutta homma oli jo hallinnassa. Toivon oikein mukavaa reissua koko perheelle varsinkin "salarakkaille" - nähdään kun kotiutuvat taas tänne etelä-suomeen.

Soittelin äidille, mutta "hänelle ei kuulunut juuri mitään, kun telkkarista ei tullut mitään kivaa ohjelmaa". Kerroin, että TV-1 tulee luonto-ohjelma se voisi olla mielenkiintoinen hän kertoi menevänsä sitä katsomaan.

Tässä tällä kertaa kaikki, heippa.