Pitkästä aikaa nousin aikaisin ylös. Valvoin kyllä myöhään kuunnellen euroviisujen semifinaalia ja ystäväni kanssa chattaillen. Äänestyksen tulosta en kyllä viitsinyt enää seurata, mutta aamun uutissa kerrottiiin, että suomen kappale ei päässyt finaaliin asti tällä kertaa. Mitä väliä, minun elämä ei siitä hetkahda mihinkään suuntaan kävi miten kävi, kun maailmassa on paljon tärkeämpiäkin asioita.

Yksi asia jäi harmittamaan eilisestä nimittäin minun olisi pitänyt olla salarakkaan kerhon kevätjuhlassa? Olin laittanut merkinnän allakkaan tälle päivälle ja niinähän siinä kävi, etten enää ennättänyt vaikka olisin tehnyt mitä!!! Tänään menen leikkimään salarakkaiden luokse  -  toivottavasti saan pettymyksen jotenkin hyvitettyä. Olen aivan kamalan pahoillani siitä, että olin jotenkin merkinnyt kerhon päättäjäiset väärin kalenteriini.

Muuten elämä on aivan ihanaa tehdään tästä päivästä paras mahdollinen!

Otherwise, life is quite wonderful to be here from the best!