Olen monta päivää etsinyt aurinkolasejani niitä joista en juuri pitänyt, mutta kun kevät aurinko alkaa paistaa ehkä niille olisi käyttöä. Aivan varmasti tiedän ne olleen minulla päässä tammikuun 28. päivä kävelyreissulla. Silloin muistan miettineeni, että vien ne autoon jotta auringonpaisteessa ovat siellä missä niistä olisi eniten hyötyä. Olen viikon verran myllännyt kaikki mahdolliset paikat, komerot, laatikot, laukut, naulakon (siivosin samalla), takkien taskut, auton penkinaluset, kaikki lokerot mutta niitä vain ei löydy! Olivat vielä aivan uudessa hienossa kotelossa joka on ruskea väriltään ja lasit oli omilla vahvuuksilla, siis ei mitkään halpaversiot. Olen tutkinut myös jääkaapin ja kaikki kaappien takaosat yms. mutta ei vain löydy.

Minä pähkäilen, että onko ne pudonnut jonnekin, varastettu tai SITTEN MINÄ OLEN TULLUT VANHAKSI JA HUKKAAN TAVAROITANI!

Tarttiskohan laittaa etsintäkuulutus johonkin, mutta kun tietäis että mihin?

**************

Tulin juuri eduskunnan kansalaisinfosta jossa oli mielenkiintoinen sosiaalidemokraattisten naisten vaalitilaisuus maahanmuuttajien näkökulmasta. Olipa hyviä puheita, mutta vielä parempia kysymyksiä. Kansanedustajaehdokkaista jäi Maija Anttila mieleen. Arjakin piipahti paikalla, mutta hänen oli lähdettävä auttamaan vaikeavammaista äitiään. Yhdistyksemme puheenjohtajan kanssa matkustimme samalla metrolla itäänpäin.