Tänään vihdoin pääsi ulkoilemaan minä tosin olin vähän vetämättömissä olin nimittäin saanut salarakkaalta "räkä" taudin. Kävin kuitenkin Columbuksessa ja poikkesin Hesburgeriin syömään kun ei ruuanlaitto maistanut. Tapasin matkalla Irman aktiivisen naisen joka toimii kunnallispolitiikassa erikoisesti lasten asialla.

Kotiin tultuani tyhjensin kirjoituspöydän laatikoita nimittäin sille tulee noutaja sunnuntaina. Saan uuden käytetyn tietsikkapöydän vähän pienemmän ja uuden käytetyn keittiöpöydän vähän isomman. Ehkä keittiöni alkaa näyttää enemmän keittiöltä kun se tällä hetkellä näyttää toimistolle.

Äitikin soitteli kertoi, että Liisa sisko oli soitellut ja kysellyt mikä on mieluista musiikkia.  Hän ei ollut silloin muistanut mitään, nyt kun kysyin, niin yksi mieluinen on CD:llä Omenankukkien aikaan, laulaa Karstulan mieslaulajat. Kanteleen soittoa on yhdessä laulussa jonka tarina on surullinen jotain sinne päin "vaari laittoi kannakselta kirjeen.... Nyt hänelle myönnetään 2 viikon loma ja tuo kanteleen pojalle" Poika odotti, mutta sieltä tulikin kantele yksinään. Aika surullinen laulu, mutta äiti tuntui siitä kovasti tykkäävän varsinkin siitä kanteleen soitosta.

Olen minä miettinut niitä omiakin juhlia - olen kyllä juhlapäivänä matkoilla....... mutta muutamalle ystävälle ja salarakkaille voisi kyllä kahveet tarjota jossain mukavassa paikassa. Katsotaan jos jotain keksisi.

Heippa huomiseen!