Olin aivan hämmästynyt, kun heräsin vasta yhdeksän aikaan. Olin nukkunut oikein kunnon yöunet - pari kertaa heräsin välillä.

Vaikuttanut olen jo myös nimittäin talomme ulko-ovet ovat aina lukossa joten siitä oli nyt tapaturman sattuessa aivan hirveästi ongelmia. Olin lähettänyt asiasta jo isännöitsijälle meiliä, mutta hän ei ole edes viitsinyt vastata. No, laitoin saman meilin uudestaan nyt myös konsernin toimitusjohtajalle tiedoksi kopion, että ei ole "edes viitsitty vastata" maininnalla.

Tuli mieleen, että onko se ihmisten tasavertaista kohtelua, kun vammaiset, sairaat, pientenlasten perheet joutuvat aivan kohtuuttomiin tilanteisiin kun jostain syystä ei ole mahdollista mennä avaamaan ulko-ovea avun tuojille. Esimerkiksi jos kotona on sairas lapsi, niin miten siitä yksinhuoltaja äiti lähtee apua vastaan, oma tilanteeni oli myös huono kun kädet olivat murtuneet, niin en meinannut saada ikkunaa auk, että sain heitettyä avaimen. Alla kasvaa jonkin sortin puu onneksi ei jäänyt puun oksaan killumaan. Entäs sitten portit sisään tulossa, kun invataksin pitäisi päästä kotiovelta hakemaan, niin ovat haahuilleet pitkin korttelia, että eikö ole mistään reikää päästä pihalle? Ja tiedoksi, kun olen kuullut väitettävän että heillä olisi "muka" avaimia noihin portteihein, niin se ei pidä paikkaansa. Kotiinpäin pääsen paremmin, kun olen hankkinut itselleni avaimen jolla saa portit auki ja kuljettaja avaa ulko-oven, että pääsen kotirappuun.

Taidan olla paljon terveempi jo, kun alkaa kiukuttaa!!!!!