Anteeksi, kun olen vähän harvakseen päivitellyt täällä! Vähän ollut kaikenlaista aktiviteettia. Olen aloittanut uuden harrastuksen pyörätuolitanssin. Eilen olin ensimmäisissä harjoituksissa ja nyt on sitten joka paikka maitohapoilla joten rankkaa toimintaa on, vaikka näyttääkin taitureiden tekemänä helpolle. Nyt tarttis kyllä itselle oma pyörätuoli, että voisi jatkaa kivaa harrastusta????

Olen ollut leikkimässä ja tekemässä vapaaehtoistyötä! Hyvä, että uimaan välillä ehtii.....? Chattaillyt ystävien kanssa ympärimaailman ja tehnyt tulevaisuuteen suuntautuvia suunnitelmia, mutta ovat vielä unelmia, mutta ei koskaan saa sanoa ei koskaan, ehkä ne joku päivä toteutuu....????

Olen keskustellut Keniassa olevan ystävän kanssa, siitä miten hän pääsisi omassa maassaan politiikkaan mukaan, hän pyysi neuvonantajakseen! Minähän en tiedä hänen maansa poliittisista oloista yhtään mitään, niin voin neuvoa ihan täysillä! (saa nauraa) 

Chatit Bangladeshiin on saaneet lisän, puhutaan välillä Skypessä joten on pakko myös harjoitella englannin lausumista. Lukeminen ja kirjoittaminen onnistuu minulta paremmin, mutta hyvää harjoitusta kaikki. 

Elämäni on tällä hetkellä hyvin kansainvälistä ja jännittävää!

Ihanaa päivää kaikille, heippa!