Pikkusen on naurattanut tänään, kun lähdin asioille ja vein mennessäni, tavalliset-, biojätteet sekä lehdet. Minähän olen jo mummoiässä joten olin sitten heittänyt lehdet vahingossa pahvien joukkoon. Lähdin tyytyväisenä kohti kauppakeskusta hoitelemaan asioita kuten esim. ostin uuden langattoman hiiren jossa on koneeseen laitettava osa, niin pieni ettei sitä tarvitse ottaa pois paikaltaan, vaikka läppäri lähtisi mukaan. Muisti kyllä pätkii, kun olen varmaan useamman kerran lähtenyt hakeen palasokeria ja kaupassa unohtanut sen täysin joten unohdin sen taas.

Meidän talon hallitus olikin sitten toiminut sillä aikaa, kun niissä lehdissä oli tietysti mun nimi- ja osoitetiedot, niin jo oli hallitus tuonut ruutupaperille kirjoitetun ukaasin, että roskat pitää laittaa oikeaan paikkaan. Sen on pakko asua siellä roskiksessa. Muutenkin kirje on mielenkiintoinen, kun se joka siellä tarkkailee ei uskalla laittaa omaa nimeään, vaan että "koko hallitus" pohtii minun vahingossa väärään astiaan laittamiani lehtiä! 

Minä opin tästä sen, että lehdistä osoitetiedot silppuriin  - sen jälkeen roskiksiin! Kierrätyshalut meni saman tien, kun olin juuri oppinut laittamaan biopussiin ruuantähteet ja ne olin laittanut omasta mielestäni oikeaan astiaan, voi hitto tai meni nekin vääriin? Kävin heittelemässä lehdet viereiseen astiaan ja mun mielestä kaikki lehdet eivät olleet enää siellä, joten ettei vain talon hallitus ole ottanut niitä omaan käyttöönsä?

Oikein mukavaa lauantaipäivää, vaan kaikille!