Anne haastoi tähän meemiin!

Kymmenen vuotta sitten  (v. 1997):

  • Olin ollut jo neljä vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä
  • Olin aloittanut vapaaehtoistyön rikos- ja riita-asioiden sovittelija
  • Asuin Haagassa, Hellemäenpolulla

Viisi vuotta sitten  (v. 2002):

  • Isä kuoli vuonna 1998
  • Muutin Vuosaareen, Kaivonkatsojantielle 1999
  • Olen aloittanut luottamustehtävän käräjäoikeuden lautamiehenä

Kolme vuotta sitten  (v. 2004):

  • Salarakas oli syntynyt 2003
  • Salarakkaan isompi pikkusisko syntyi 2004
  • Aloin bloggaamisen 2005

Vuosi sitten (v. 2006):

  • Salarakkaan pikkusisko syntyi 2006
  • Äiti sairasteli
  • Olen aloittanut bloggailun

Eiliseen mennessä tänä vuonna (v. 2007):

  • Olen saanut olla suhtkoht terveenä
  • Autokin on pelannut ihan hyvin
  • bloggailu on edelleen hauskaa

Eilen  (13.10.2007):

  • Olin öljyntorjuntakurssilla
  • Lopun päivää löhösin
  • taisin illan katella telkkaria

Tänään  (14.10.2007):

  • Kävin Valtterin kirpparilla löysin kaksi Aarikan rintakorua halvalla
  • Paistoin ternijuustoa ja söin
  • Bloggaillut ja tehnyt hommia tällä tietsikalla

Huomenna  (15.10.2007):
Kovin vaikeaa on ennustaa tulevaa, mutta suunnitelmissa kuitenkin olisi

  • Menen Naisten linjan - järjestämään koulutukseen
  • Ajan metrolla
  • Toivottavasti tulee kivaa postia

Ensi vuonna  (v.2008):

  • Saan olla terveenä
Asun varmasti samassa asunnossa Salarakkaat asuvat lähellä

Nyt en haasta ketään, mutta saa napata ken tahtoo!