Kännykkä herätti ajoissa tänään on ollut kiireinen päivä. Ekaksi täytyi jotain asioita hoidella, kun on tullut reisattua. Kiire salarakkaiden luokse Korsoon leikkimään. Päivä parhaasta päästä kaikenlaista kivaa tapahtui. Ihasteltiin uutta leikkimökkiä joka on nousemassa pihalle. Leikittin kotileikkiä minä sain olla lapsi ja salarakas tietysti isi ja pikkusisko oli äiti. Syöttivät minua ja välillä laittoivat lukkojen taakse mökkiin sisälle yksin se ei ollut oikein mukavaa. Pikkusisko viiletti pitkin pihaa ja naapurin tontti kiinnosti aivan mahdottomasti hän livisti sinne heti kun silmä vältti. Minun hieno turkoosi/sininen kyynärsauva oli keppihevosena joka laukkasi pitkin pihaa välillä aina johonkin osui, mutta onneksi kaikelta vakavalta vältyttiin. Salarakas kuiskaili minulle, että "ei mulla ole ikävä sinua, mutta sinun pitäisi aina asua meidän kanssa" ota nyt siitä sitten selvää kyhnytti aivan kyljessä kiini. Kerroin, että mulla ainakin oli hirmu ikävä, kun olin reissussa. - Päiväunille kerättiin kaikki nukkumakaverit Pippi, Nalle ja Muumipappa (ilman hattua) viereen ja pippi oli vauva joten sitä piti syöttää yhtäkyytiä. Salarakas vannotti, että kun hän nukkuu, niin minun pitää syöttää sitä "koko ajan" ja minähän syötin. Isikin tuli kotiin istuttiin pihalla  syötiin ja juotiin kahvitkin - eikä palellut yhtään.

Elämä on ihanaa - leikit jatkuu ensiviikolla, heippa.