Päivällä kävin  Itä-keskuksessa shoppailemassa tarkoituksena oli löytää shortsit, mutta löytyikin ohuet pitempilahkeiset housut. Hellevaatteet ei ole vielä kaupoissa joten tarvii tyytyä noihin mitkä löysin. Yaris lähti käyntiin tänään,  eilinen akuntyhjentyminen jäi mysteeriksi mikä sen aiheutti. En mennyt kuitenkaan huoltoon vielä jos tekee uudestaan ilman mitään syytä, niin tarvii sitten käydä näyttämässä.

Äidin asiat ovat tänään huolettaneet, nimittäin sairaalassa olivat unohtaneet hänelle kertoa, että ei pääse vielä tänään, koska täytyy ottaa vielä yksi koe huomenna. Häntä harmitti, niin kovasti että soitti minulle ja kertoi, että "kenkuttaa" - lupasin kysellä asian laitaa ja selvishän se, nimittäin iltahoitaja luuli, että päivähoitaja on kertonut. Huomenna pääsee kuitenkin Vapun viettoon kotiin, niin se on iloinen juttu. Toivottavasti mielikin siitä pikkuhiljaa virkistyy - minä ymmärrän hyvin, että sairaalassa on tylsä olla minuakin on leikelty enempi kuin lääkäri määrää. Olen saanut häneltä luottotehtävän, kun ei saa itse kysytyksi hän tietää, että minä panen toimeksi heti kun pyytää. Välillä parannamme yhdessä maailmaa. 

Nyt alkaa jo vaatekasoja ilmaantua pöydille ja tuoleille, huomiseksi on tilattu hiusten monivärjäys ja leikkaus. Matkaverin selkäkin on siinä mallissa, että lähdetään matkaan. Käyn minä vielä yhdet häät ennen lähtöä, joten hommaa riittää.

Laskurikin on mennyt yli 6000 tuhannen, upeaa! Heippa.