Olin sopinut tälle päivälle kaksi sovittelua joista en voi tietenkään kertoa mitään olin varattu illansuussa useamman tunnin. On haastavaa vapaaehtoistyötä saa laittaa kaikki osaamisensa likoon kun yrittää hyvin erilaisia näkökantoja olevia ihmisiä saada löytämään jotain yhteistä hyvää jolla voisi hankaluuden jättää taakseen.

Huomenna menen salarakkaiden luokse leikkimään. Olen niitä jo kaivannut. Tänään olen jutellut puhelimessa monenlaisista asioista esimerkiksi kun olen menossa Kreetalle syksyllä Sirkan - (pikkusisko) kanssa, niin matkatoimisto ilmoitti hinnan nousseen matkalle siihen oli tullut polttoainelisä 31 euroa per henkilö. Onhan se bensanhinta ollut ylhäällä, mutta en ollut ajatellut että heti vaikuttaisi matkoihin. Täytyy toivoa, että ei nouse enää.

Tietenkin niistä äidin syntymäpäiväjuhlista, kun ihmiset kysyy mitä hän haluaisi lahjaksi, niin äidiltä saa vastauksen "ettei mitään tarvitse" toivottavasti ihmisillä on mielikuvitusta ja keksivät jotain kulttuurista ja käsitöistä pitävälle äidille jotain mukavaa vaikka sitten tarpeetonta josta tulee hyvä mieli.

Huomiseen!