Facebook kaveri Riikalta sain näin ihanan viestin - olkaa hyvä kaikki hyvät ystävät!
 
Mä ittuin ojatta koilankakan vielettä.
Tä tulit ja kytyit: "Mikt tä tielä oot?"
"Mä mökötän."
"Jaa, no mun pitää titten tulla tinne kant."
Tä tulit ja ittuit koilankakan päälle ja mua naulatti ihan hilveätti!
Kiitot kun oot ollu kiva kaveli.
Lähetä kaikille joiden puoletta ittuitit koilankakkaan!

******

Tänään on pakkasen takia ollut oikein tosi sisäruokintapäivä - alkaa jo seinät hyppiin silmille. Onneksi on telkkarissa ollut taitoluistelun EM-kilpailut muuten olisi tullut vähintäänkin aika pitkäksi. Salarakkaalle tulossa vihreäet villasukat toinen jo valmis ja kohta meen jatkaan töllöttämistä! Tarvii käydä kaupassa, kun pakkaset hellittää, että löytäisi "pikkusiskoille" sopivan värisiä lankoja jos nimittäin näitä pakkasia riittää, niin tekemistä pitää olla.

Eipä mulla muuta......