Vuoden ensimmäinen lautamiespäivä käräjillä. Käräjäoikeudessa on jo muutokset tulleet voimaan, että lautamiehiä vähennetään, vaikka uudet tulee vasta huhtikuun alusta. Tämä tarkoittaa sitä, että päivät on vielä koottu vanhan systeemin mukaan  samassa istunnossa on lautamies- kuin myös yhden tuomarin istuntoja. Joten tänään ensimmäinen juttu johon meitä tarvittiin ja kun se oli selvä, niin me saimme poistua. Vähän hassua - jotenkin uudistuksen voimaantulo ihmetyttää tavallista lautamiestä. Olen viimeistä kautta (lain mukaan olen liian vanha), joka siis päättyy maaliskuun viimeinen päivä uudet astuu remmiin huhtikuun alusta. Toki silloin helsingissä on paljon vähemmän lautamiehiä 300 henkilöä tällä hetkellä vielä 552 henkilöä. Olen iloinen, että oma luonnollinen poistuminen sattuu tähän saumaan eikä tarvitse olla taistelemassa paikoista.

Kotimatkalla sain soittoja, kun olin myymässä vanhaa sohvakalustoa uuden tieltä. Eräs olisi halunnut tulla katsomaan, mutta kun sovin ajan hänen kanssaan ei tullut joten hänen oma vahinko, kun toinen ostaja ehti ensin. Olin laittanut sen huuto.netiin tänään se sitten tuli myös myydyksi, kun olin laittanut osta heti osioon myöskn. Hieno - että menee käyttöön hintakin oli hyvin edullinen. Ostaja nuori nainen jolla kolme koiralemmikkiä joten sellaiseen tarkoitukseen sanoisin sohvan olevan suorastaan sopivan.