Yöllä heräsin kahden aikoihin kännykän piippaukseen. Hyppäsin katsomaan, kun meikäläisellä se nykyään tarkoittaa, että jollakin on hätä. Ei ollut hätää ei, mutta joku tyttöseksiporukka siellä mainosti itseään!

Päivällä lähdin sadetta pitämään itäkeskukseen ja kännykkä piippasi jälleen. Tekstailu oli seuraavaa:

"Oletko sä muuten se joka laulo mun kanssa joskus pointissa?"

Vastasin, että "en ole"

"Jaa oletko nähnyt mua?"

Vastasin, että "en, jos vielä viestejä tulee ilmoitan poliisille minä olen 60-kymppinen mummo"

"Sä kusetit heti mua Julius sano että se on se 91"

En vastannut enää...

"Jaa kiva homma nyt en epäile yhtään miks olet tollanen."

En vastannut enää

"Ei ny kai kavereita ollaan kuiteki vaik sä oletkin kiinnostunut siitä sandesta?"

En vastannut enää

"Oletko nyt Linda?"

En vastannut enää

Lopuksi tuli, että "Anteeksi luulin toiseksi!"

Tiedä häntä jos vaikka olen mennyt onneni ohi, mutta tuntui että nuoret pojat siellä tekstaili. Oiskohan joku antanut väärän numeron yön pimeydessä jos on ollut liian innokkaita kosijoita...????