Meidän rapun siivooja on minulle erittäin ystävällinen mies tietysti lautamiehenä en luota mihinkään miehenpuoliin jotka minun ikäiselle latelee kohteliaisuuksia. Tänään hän halusi tietää mistä olen tulossa, kerroin että uimasta. Hän hymyilí ystävällisesti ja kertoi, että itse käy illalla uimassa. Minä tässä mietin, että miten häneen pitäisi suhtautua? Eihän siinä ole mitään pahaa jos kyselee, mutta minä olen jo vanha akka!

Tai sitten olen liian paljon lukenut Vaimon hakkaajan blogia sitäkään en oikein ymmärrä jos nimittäin on faktaa, että ihmiset eivät jatka elämäänsä vaan jäävät ikävään suhteeseen. Ainoastaan itseään voi muuttaa, siis "lakata lätkimästä" katsoa omaan peiliin ja tunnistaa itsessään se mikä on vialla. No, käräjillä näitä kyllä näkee yleisin selitys on, että "akka teki sitä ja tätä ja sitten mulla pimeni", siis aina jonkun toisen syy. Vastuun ottaminen omista tekemisistään on ainoa oikea tie parempaan elämään. Hänen blogiaan on kiinnostava lukea siinä mielessä, että ymmärtäisi mitä parisuhdeväkivaltaa käyttävän päässä oikein liikkuu.

Nyt lähden tästä Korsooseen leikkimään "salarakkaan" kanssa, heippa.