Olen maanantaista asti ihmetellyt, että miksi mulla on puhti pois! Mahassa kiersi sunnuntain/maanantain välisen yön enkä oikein hyvin nukkunut. Ajattelin, että kun markkinoilta ostin niitä kanttarelleja en varmaan osannut oikein niitä valmistaa ja vatsa suuttui siitä. Sitä on jatkunut nyt monta päivää ja kuumetta vähän äsken kun mittasin, oiskohan tämä jonkinsortin flunsaa? Soittelin päivällä salarakkaiden perheeseen ja siellä kaikki olivat flunsassa liittyisköhän tämä jotenkin siihen, että "salarakkaan" ensimmäinen kerhopöpö olisi tarttunut? Mutta mulla ei ole flunssaa ainoastaan mahassa kiertää ja ei ole tehnyt mieli lähteä mihinkään joka on minulle tosi kummallinen olotila olen vain maannut olkkarin sohvalla ja töllöttänyt telkkaria. Onko kellään muulla tämmöstä omistuista tautia liikkeellä?

Huomenna on sovittu kaksi menoa eikä ehtisi millään sairastaa!!!! Nyt menenkin peiton alle ja otin tulehduskipupillerin sitä ennen kävin saunassa, kun vähän vilutti! Heippa!