Olin hierojalla yhden tennishallin tiloissa! Hoito oli hyvää ja se kohdistui juuri siihen paikkaan joka oli mulla kipeänä. Hän antoikin lazer-hoitoa juuri paikallisesti siihen paikkaan johon sitä tarvittiin. Nyt sitten kuullostelen, että mitkä ovat vaikutukset. Varmaan menen sinne uudestaan, mutta tällä hetkellä on "vauvanodotusta" joten en uskalla varata aikaa jos vaikka juuri silloin salarakkaiden neljäs haluaa tulla maailmaan.

Olin jo lähdössä pois kyseisestä tennishallista, kun huomasin lähes tyhjällä parkkipaikalla hauskan jutun. Minun autoni viereen oli parkkeerannut aivan kiini bemari sillä seurauksella, että en päässyt omaan autooni. Hetken kuluttua pulleamahainen tennisurheilija sieltä saapui parahiksi paikalle. Selvisi, että hänen autohan se siinä. Olin juuri aikeissa pyytää, että siirtäisi minun auton siitä pois, kun en noin kapeasta ovesta olisi mahtunut? Pullukka bemarimies alkoi tutkiin maassa olevia hyvin huonosti näkyviä viivoja ja minä kuulemma olin viivan päällä? Huomautin hänelle nätisti, että nythän ei ole kyse siitä, vaan hän on tyhjällä parkkipaikall ajanut autonsa liian lähelle. Olisi ollut vaikka kuinka paljon hänen autonsa kokoisia paikkoja, mutta että juuri siihen missä jo oli auto? Alkoi pikkusen naurattaan, että onko kaikki pullukat bemarimiehet noin yksinkertaisista rakennusaineista - vielä kun kyseessä oli urheiluhalli olisi luullut olevan ihan sama mihin autonsa laittaa. Katselin, kun pullukkabemarimies ajeli nokka pystyssä pois paikalta.

Hymyssä suin ajelin kohti Vuosaarta, että semmonen tapaus tänään! 

Kypros%202009%20122.JPG

Tunsin olevani, kuin vangittuna oleva kanarialintu!

(klikkaa kuvaa joutessas)