Eilinen päivä hurahti, kun Senni-ystävän kanssa suunniteltiin tulevaa reissua. Hän tulee samaan paikkaan parinviikon kuluttua siitä, kun minä jo olen siellä. Käytiin syömässä lounasta  täällä ruoka oli hyvää ja edullista.

Majoituspaikka muuttui parempaan joten nyt vieraalle on oma makuuhuone sekä kylppäri. Kaksi ensimmäistä viikkoa minä elelen siellä herroiksi jos nyt ei satu kukaan innostumaan mukaan tulosta...? Vielä ei ole kukaan ilmoittautunut?

Salarakkaat lähtee tänään reissuun oikein ulkomaille. Viimeksi kun kävin leikkimässä, niin kaikki paitsi vauva oli jo pakanneet lentolaukunsa, siis tärkeät tavarat ja lelut mukaan.  Olisi se kiva olla kärpäsenä katossa seuraamassa heidän menoaan....??? Mulla tulee aivan hirmuinen ikävä, kun nään heidät vasta kun olen omalta reissultani palannut takaisin.

Tarvii pitää kiirettä, että ehtii asioille ennenkuin tulee Leila-ystävä kylään illansuussa tarkoituksena juoda vähän myöhästyneet synttäri kahveet. Heippa.