Ohjelmassa oli ystävän luokse lounaalle. Lähdin taksilla, koska aivan keskusten autopaikat ovat hyvin varattuja. Tällä kertaa sain oikein kunnollisen kiertoajelun nimittäin kimppakyytiin tuli kaikkiaan kolme muuta henkilöä. Onneksi ei ollut kiire! Ystävä oli laittanut oikein hyvän kolmen ruokalajin kattauksen, vaikkakin hän aina vähättelee omaa osaamistaan. Alkupalaksi oli lohiherkkua, pääruuaksi pastaa ja jälkiruuaksi jäätelöä, tuoreita mansikoita ja suklaa kastiketta. Lopuksi vielä kahvi pienten munkkien kanssa. Olin ylensyönyt, kun taksi tuli noutamaan kotiin. Paluumatka sujui tosi hienosti, siis ei ollut kimppakyytiä, vaan yksin sai istua takapenkillä leveästi.

Lämmitin saunan ja loppuillan olen katsellut telkkarin saippuasarjoja ja huilaillut. Huomiseksi jälleen lounaskutsu..... eri ystävien luokse kyllä minua nyt hemmotellaan.

Helsingin käräjäoikeudesta tuli myös kiitoskirje ja kutsu kahvitilaisuuteen, mutta olen samaan aikaan lämpöisessä paikassa joten kiitin kutsusta. Herastuomarit on valittu (16 henkilöä) ja en ollut heidän joukossaan. Helsingissä on niin paljon pois jääviä lautamiehiä joten on aivan ymmärrettävää, että heillä on ollut tosi vaikea valita arvonimen saajat. Lautamiestehtävä oli hyvin mielenkiintoinen tehtävä jossa sai hyvän näköalan suomalaiseen yhteiskuntaan. Paljon näki sellaista mitä ei toivoisi maailmassa olevankaan. Olen kiitollinen, että sain olla mukana kaksitoistavuotta.

Varmaan jotain uutta tulee tilalle, niin ainakin toivon!