Hevossalmessa oli tämä kukka parhaimmillaan!

Päivä oli täysi hassuja sattumuksia. Olin sopinut erään ystävän kanssa treffit, että mennään syömään Vuosaareen Kahvila Kampelaan. Se sijaitsee Uutelan "portilla" ja siellä on hinta- ja laatu kohdallaan. Jätin auton pysäköintialueelle mentiin kävellen kavavan rantaa pitkin. Kanavan rannalla oli äiti ja tytär onkimassa ja näytti, että äiti oli saanut suuren lahnan, mutta hänellä ei ollut tappovälinettä, että olisi saanut hengen kalalta? Jäimme siihen asiaa ihmettelemään ja minä tarjosin kyynärsauvaa avuksi. Vahinko kun ei tullut otettua kuvaa toimenpiteestä, mutta oli tosi hauskan näköistä kun minun siniturkoosi kesäkyynärsauvalla iskettiin kalalta henki pois. Lähtihän se ja me jatkettiin matkaa.  Syötiin hyvää lohikeittoa jonka jälkeen keksittiin, että mennään jälkiruokakahville Hevossalmeen ja niinhän me mentiin. Rannalla oli tosi tuulista, mutta löydettiin suojainen paikka jossa oli hyvä päivittää kuulumiset. Edellisen kerran tavattiin Fuengirolassa, kun oltiin kämppiksinä.

Vieraani halusi lähteä kotiinsa, niin lähdin häntä viemään metroasemalle matkalla sain viestin, että pitäisi hakea toisen ystävän luota ternimaitoa, kun sitä oli jätetty minua varten hänen pakastimeen. Samalla reissulla pääsi ystävä metroasemalle ja minä sain herkkumaitoa kotiin vietäväksi. Päivän menoja en ollut mitään suunnitellut etukäteen, vaan ne tuli siinä hetkessä vastaan oli vain tartuttava..... joskus vaan tapahtuu sen kummemmin suunnitelematta.

Kaukaiselta ystävältä myös tullut viesti, että hengissä on..... siitä asiasta olen tosi onnellinen.  Hänestä on tullut aivan mahdottoman tärkeä ihminen minulle.....  elämä on ihanaa kaikkinen suruineen ja iloineen!

Eiköhän tämä riitä tälle päivälle!