Meren rannalla tapahtui tänään aivan ihana kohtaaminen pienen enkelin kanssa. Olin ollut jo useamman tunnin rannalla auringossa ja käynyt monta kertaa meressä uimassa. Keskusteltiin rannalla olevien ihmisten kanssa niitä näitä, kun yhtä äkkiä syliini tupsahti pieni tyttö. Olin hämilläni, kun pieni olento märässä uimapuvussaan tuli aivan lähelle ja puristi minua lähelleen. Kysyin häneltä, että erehtyikö hän luulemaan minua mummikseen?  Olimme vähän saman oloisia, siis vaaleita ja kummallikin kyynärsauva. Kysymykseeni, pikku enkeli puisti päätään ja puristi yhä lujemmin sitten hän sanoi, että "puritta lujaa, ettet unohda minua". Laiturilla oli monta ihmistä ja kaikki ihmettelivät tapahtumaa.

Otin kuvan pikkuenkelistä tarkoituksella, että häntä ei voi tunnistaa. Jäin miettimään, että "mitä hän oikeastaan minulle kertoi", osaatko sinä sanoa?