Olin sopinut, että vien yhdet asiapaperit ystävälleni ja sieltä suoraan olin menossa Hevossalmelle Helsingin Invalidien Yhdistyksen kesäkodille aurinkoon ja mahdollisesti myös uimaan. Lauturi josta tykkään mennä uimaan oli kuivalla maalla särettynä eikä uutta vielä ollut tilalla. (joku häirikköporukka sen oli rikkonut keväällä juuri kun oli laitettu takaisin paikoilleen) Joten siltä lauturilta oli turha yrittää. Pitkään näytti, että en uimaan mene vähän ennen pois lähtöä kuitenkin sisuunnuin ja lähdin toiselle laiturille, että nyt tai ei koskaan. Vilposta oli enkä tehnyt kuin pienenpienen kierroksen, mutta pääasia eka kerta on käyty asteita taisi olla kuusitoista!!!!

Salarakaiden isin kanssa muutama sana vaihdettu salarakas on nimittäin uimakoulussa ja toiset tietysti seuraa mukana, miten isoveli pärjää. Pienempi pikkusisko puhuapälpätti puhelimeen kaikenlaista josta en valitettavasti saanut selvää, mutta asiaa oli kovasti. Taitaa mennä vähän pitempi tovi kun tavataan, mutta sen kivampaa on sitten, mutta on ne pienemmän pikkusiskon kaksivuotispäivät - muistan kun päivystin kaksi vuotta sitten hänen syntymää ja silloin oli muuten aivan kamala helle aalto ei uskoisi sitä todeksi kun katsoo tämän kesän sääilmiöitä.

Lomalla%20Multialla%20020.JPG

Arvatkaapa mitä tämä kuva esittää?

Olen vastaillut kaikenlaisiin galluppeihin tässä eräänä päivänä tuli meili, että olen avonnassa voittanut lehden tai lahjakortin. Minä valitsin tietty lahjakortin olen jotenkin aivan kurkkuani myöten täysi noita puhelin lehtimyyjiä jos olisin valinnut lehden, niin lahjapätkän jälkeen taas olisi puhelimet soineet, että pitäisi tilata jatkoa. Onkohan mulla onni kääntynyt, kun edellisen kerran voitin kävelysauvat ja nyt lahjakortin? Ihania hellepäiviä on tulossa säätiedot kertoivat juuri...? Heippa.