Hulluutta on monenlaista! Minua vaivaa sellainen, että minkä vaikeampi asia, niin ei kun kohti. Pakkasen lauhduttua päätin lähteä kävelyllä lähimaastoon se olikin sitten tosi haastavaa. Lähes umpihangessa kiersin oikeesti aika pienen lenkin, mutta lumi olosuhteiden näin ollessa aikaa siinä tuhraantui lähes tunti. Sain jälleen ymmärtäväisiä kannanottoja ohi kulkevilta ihmisiltä, kuten esim. eräs vanha herra tuli aivan nenään eteen ja kysyi, että "miten sitä ollenkaan selviät tämmöisellä säällä?" Johon minä tokaisin, että "mulla on sellainen hullu luonne, että ei kun menox"  Ohikulkijat jatkoivat matkaa ja kuuluivat päivittelevän mennessään minun lenkkeilyinnostustani.

Tuosta tokaisusta muistui mieleen eräs juristiopiskelija nuoruudessani tokaisi, että "vetäis ittensä hirteen jos olisi yhtä vammainen kuin minä" joten on näitä kuultu enkä niitä kummemmin murehdi. Nykyisin mietin enempi, että tulipa tälle päivälle aihe blogiin.

Lenkin jälkeen sauna lämpiämään ja valmistautumaan ystävän 50-kymmppisiin joita vietetään Espoossa.  Juhliin lähkden taksilla. ettei enää tänään rämmitä hangessa.

Suoloinen kisumirri käveli minua karkuun, kunnes palasi! Heippa.

Oli tosi suloinen antoi silitellä!

Kisulla oli panta kaulassa joten ei ollut kulkukissa!