Aamulla hyvä ystäväni muutti tavaransa Vuosaareen muuttokuorman mukana minä sain vitriinikaapin joka on hänelle käynyt tarpeettomaksi. Nukuin tosi pitkään joten tuli  kiire aamutoimien kanssa. Siivousinnossani hävitin myös saniaisen, koska tekee roskaa aivan mahdottomasti. Olinkin juuri saanut sen roskapussiin, kun kaappi oli oven takana. Minulla oli paikka kaapille ollut jo oikeastaan pitkään olin nimittäin Huuto.net:stä etsinyt kyseistä kaappia, mutta en juuri sopivaa ollut löytänyt. Nyt se käveli sitten ovesta sisään. Sain kaikki siniset ihanat lasiastiat kaappiin (grapponiat) ja samalla tuli muutkin kaapit siivottua. Oli sen verran pilvinen päivä laitoin vielä kaikki lyhdyt parvekkeelle palamaan luomaan tunnelma valaistusta. Oikeastaan on hyvä välillä siivoilla kaappeja, kun löytää hukkaamiaan tavaroita, kuten minä metallisen desilitranmitan. Olin etsinyt sitä aikoinaan oikein kissojen ja koirien kanssa nyt löytyi oli ollut astiakaapin ylähyllyllä kaiken aikaa enkä ollut sitä sieltä nähnyt. Kaapit ovat tosi korkeita nykysin tälläinen 1 m 59 centtinen ei oikean korkealle ilman apuvälineitä ylety.

Äiti intoa täysi kertoi, että "olen viestinyt päiväkeskukseen, että voisin mennä sinne joka toinen viikko" joten netti-innosta on seurannut muutakin hyvää. Hän on unohtanut ikävät asiat jotka aikaisemmin siellä tapahtuivat ja haluaa mennä ihmisten ilmoille ja tapaamaan tuttavia. Tekstiviestejä tipahtelee silloin tällöin joka on hyvää harjoitusta hänelle. Päivitin hänelle eilisen leikkipäivän salarakkaiden leikit ja naurun aiheet.

Olen ollut puhelimessa ja parantanut maailmaa ystävien kanssa oikein "tuntitolkulla" on kivaa joskus puhua asioista oikein perusteellisesti. Kellokin täytyy muistaa kääntää, että ei ole liian aikaisin liikkeellä huomenna, heippa.