Heräsin ajoissa aamulla, kun aurinko killitti suoraan silmiin. Laitoin naapurille tekstarin josko saisin seuraa lenkille. Hän tulikin, mutta tällä kertaa "kiesillä" (pyörätuolilla) se tiesi, että minä kävelin, niin lujaa kuin ikinä pääsin hän puolestaan jarrutteli. Minä kurvasin reilun tunnin lenkin jälkeen kotiin, mutta hän jatkoi vielä. Salarakkaiden isi soitteli juuri, kun olimme naapurin kanssa lenkille lähdössä olivat menossa kohti keski-suomea syntymäpäiväjuhlille ja suunnitelmissa mennä isomummua katsomaan huomenna Multialle. Aivan kun olisin kuullut pientä nahistelua auton takapenkiltä, että "toi potkas mua" "eipäs kun toi" on siinä pienillä istumista paikallaan, kun on monen sadan kilomerin ajomatka edessä. Äiti saa huomenna mieleiset vieraat, hän oli jo käynyt velipojan kanssa kaupassa hakemassa vähän jäätelöä jemmaan.

Iltapäivällä minulla oli treffit kaima Leenan kanssa Columbuksessa ei oltu tavattu vähään aikaan joten juttua riitti. Sovittiin, että vietetään Leenan päiviä yhdessä sitten kun kumpikin on paikan päällä siitä on muodostunut jo muutaman vuoden traditio. Sain väisteltyä kauppakeskuksen kaikki kaupat eikä tullut yhtään mitään ostettua, hyvä minä!

Aamulla tarkoituksena lähteä kirpparille ja kesäjuhliin mikäli ilmat vain sallivat! Heippa huomiseen.