Vähän oon ollut suosittu! Viikonloppuna kävi sisko ja sen mies mukanaan pienin salarakas. Pienin salarakas ilmoitti, että "ei voi mennä kakalle mun vessan pytylle, kun se on niin kaunis". Kuulemma kotona on onneksi ruma johon voi mennä kyseiselle asialle. Minun pytyn kansi ja rengas ovat vaaleanpunaiset! Ovat seuranneet minua muutossa ja pysyneet ehjinä ja kyllä minustakin ovat aivan ihanat. Lasten suusta se totuus tulee.

Eilen sitten tupsahti sydänystävä visiitille ja tänään on sukulaismies vierailulla. Hänen kanssaan käytiin syömässä itiksen kreikkalaisessa ja paluumatkalla täydennettiin mun vessapaperi- ja talouspaperi varastoa. Olen tosi kiitollinen, kun niitä isoja on vähän hankala raahata nyt voi olla huoletta ainakin puolivuotta.

Näin kauniina tämä kukka kasvoi Kyproksella! (enkä muista, että mikä tän nimi on?)

Kypros%202009%20067.JPG