Aamulla kävin uimassa kilometrin ja kiireesti kotiin ja asentamaan dvd-laitetta tosin huonoin tuloksin. Yritin saada apua kaupasta josta olen sen ostanut, mutta he kehottivat soittamaan maahantuojan huoltoon. Soitinhan minä, mutta siellä puhuttiin vain englantia jota minä osaan vain auttavasti siis sellaista turistin kieltä. Joten minkäänlaista ymmärrystä asiaan ei tullut. Soittelin tutut kaveritkin kellä tiesin olevan jotain kokemusta "tallaisista vehkeistä" mutta en saanut apua. Laitoin sähköpostia vehkeen myyneelle liikkeelle ja odotan nyt vastausta, että mitä tehdään? Saanko uuden vai perunko kaupan? Jää nähtäväksi.

Jotain hyvääkin tapahtui tein esityksen Helsingin kaupungin esteettömyysasiantuntija Pirjo Tujulalle, että Oulunkylän Kuntoutussairaalan pihassa ei ole invapaikkoja liikuntaesteisten autoille. Olin vaalitoimikunnassa kyseissä laitoksessa äänestyttämässä ja pähkäilin mihin siellä auton voi jättää, ettei tarvitse liukasta ylämäkeä luistella ylös. No, tänään minulle soiteltiin että asia on vireillä, siis Pirjo on hoitanut asiaa topakasti. Suuri kiitos Pirjolle - kyllä aina kannattaa vaikuttaa!

Illalla kävin sovittelmassa ja sieltä tullessa taas tuota "värkkiä" yritin laittaa, mutta ei onnistunut vieläkään, joten odottelen mitä myyjä sanoo. Pikkusisko Sirkka soitteli myös hänelle kuuluu pelkkää hyvää. Hänen elämänsä on lähtenyt uusille mukaville urille. Huomenna menen käräjille joten  nukkumaan on aikainen herätys. Heippa.