Sukulaismies poikkesi eilen tuomaan jääkaapin täyteen ruokaa sekä muuta tarpeellista. Sain lakanat sänkyyn sekä pestyt lakanat narulle kuivuun. Suuri kiitos avusta!

On vähän valituksen aihettakin, kun eilen hoitelin asioita kuntoon, niin sattui suorastaan oikein byrokratiankukkanen juttu oman tervesaseman kanssa. Olin varaamassa aikaa semmoiselle henkilölle joka ottaa tikit pois olkapäästä lääkärin määräämänä päivänä. Ekalla soitolla ei puhelimeenvastaaja varannut aikaa, vaan antoi suoran numeron, että soita ite! Minähän soitin sovittuna aikana pääsemättä kuitenkaan ikinä perille. Yritin monta kertaa, mutta aina ohjautui asiakaspalveluun. Olin lähes tunnin ajan soitellut joten käämithän siinä paloi, kun yhtä pientä asiaa ei hoidetuksi. Valitin asiakaspalveluun, että "nyt tämä puhelinleikki on loppu", että varaa se aika ja vähän äkkiä. Sieltä vastattiin, että "kyllä minäkin olen saanut joskus soitella" - se olikin sitten viimeinen niitti, kun "ei vois vähempää kiinnostaa".

Lopulta sain ajan varatuksi, mutta kiukku jäi! Jäin miettimään, että kun jos samanlaisia asiakkaita kuin minä on päivässä muutama lisää, niin ei ole ihmekkään kun terveysasemille ei pääse puhelimella, eikä saa aikoja varatuksi. Palveluketjun pitäisi olla sellainen, että asiakas saa asiansa hoidettua yhdellä kertaa ja sen on kaikkien etu!!!! Perkele!!!!

Nyt lähden sirkustelemaan suihkuun, heippa!