Eilen oli tosi kurja ilma, mutta kun olin ilmoittautunut koulutukseen niin olihan se mentävä. Koulutus oli Suomen Sovittelufoormin järjestämä paikkana Stakesin toimitalon auditorio. Olin liikkeellä metrolla joka tarkotti, että tuli vähän pitkät matkat kävelyä joten varsinkin takaisin tullessa olin aivan kuin uitettu kissa. Sateenvarjo pyörähti ympäri, kengät ja pitkikset oli märät. Joten kävelin suoraan kylppäriin kaikki päällä olevat kuivuun saunanlauteille.

Äänestin jaloilla .....

Tänään aamuna tein sitten päätöksiä erosin eräästä yhdistyksestä jonka toimintaan en enää usko. Olen ehdoton siinä, että jos ei ole mielekästä toimia, niin en sellaista järjestöä kannata edes jäsenmaksulla.  Asiaa olen pitkään harkinnut ja haluan laittaa voimavarani johonkin sellaiseen johon uskon itse.

Luovun myös Helsingin vammaisneuvoston poliittisesta (sd) paikasta jonka olen jo aikaisemmin ilmoittanut. Tämä ei tarkoita, että luopuisin ihmisoikeustaistelusta vammaisten asioiden puolesta, vaan foorumi vaihtuu.

On sellainen olo, että kaikki turha pitää jättää ja keskittyä vain olennaiseen.

Ps. Huomenna piparien leivontaa apuna kolme pikku tonttua!