Pääsin ajoissa tänään liikkeelle tarkoituksena menna Valtterin kirpparille ja sieltä sitten Kirstille syömään. Kirpparilta löysin kaksi tosi edullista silkkineuletta sekä piristyksen itselle hopeisen vanhan rintakoru/kaulakoru jota voi siis pitää kumpana hyvänsä. Ostin myös siihen hopeisen ketjun koru killuu kaulassani juuri nyt ja tuntuu mukavalle. Sopii muuten hyvin siihen turkoosiin nahkajakkuun jonka ostin aikaisemmin, niin ja tietysti úusiin kyynärsauvoihin jotka eivät ole vielä tulleet. Niiden väri turkoosi/sininen en ole ennen ollutkaan mistään apuvälineestä, niin innostunut kuin uusista kyynärsauvoista.

Kiertelin itseni väsyksiin asti joten matka jatkui Kirstille ovella tuli kaksi vasikan kokoista ja suden näköistä koiraa vastaan joita vähän säikähdin, mutta omistaja osasi "elukkansa" hoitaa, niin ettei minun tarvinnut pelätä. Minä olen kyllä oikeesti kissaihminen. Sisällä oli ihana ruuan tuoksu. Päivitimme kuulumiset yksi keskusteluaihe oli tieteskin HMPK-kuljetuspalvelu asiat. Hän kertoi, että kerran, kun lonkasta jäykkä jalka oli ollut vaikea saada taksiin, niin kuski oli tullut ja potkassut jalkaan. Oikeampi tapa olisi housunpuntista nostamalla auttaa. Jalka oli mennyt autoon sisälle, mutta onneksi oli se joka ei ole kokoajan kipeä. Kirstiä nauratti - minä olisin kyllä saanut raivarin jos minua joku tulee potkimaan.

Muuten tuo minun pitkänperjaintain kirjoitus on poikinut monenlaista palautetta, esimerkiksi, että ei olisi saanut kirjoittaa, hyvä kun kirjoitin, lisäksi ystäviltä monta yhteydenottoa joilla vähän samanlaisia fiiliksiä juuri juhlapyhistä. Sydänystävän kanssa vaihdettiin myös kuulumiset tänään.

Tässä tämänpäiväiset, heippa.

Ps. Huomenna tulee Nalle Puhin joukkue vaihtamaan autonrenkaita ja etsimään jos vaikka pupu olisi täälläkin käynyt muniaan piilottamassa?