Yes, yes, sain www.huuto.net huutokaupassa haluamani nyt vain odottelen milloin se tulee? Lähinnä tulee testatuksi kuinka luotettavaa kaupankäynti on? Rahat olen maksanut jo tilille. Odotan malttamattomana postia milloin se tuo pakettikortin?

8562.jpg

Päivän vietin Helsingin käräjäoikeudessa lautamiehen tehtävissä olin kotona vasta vähän vaille seitsemän illalla. Pää on ihan täynnä ihmisten ongelmia, niin ihanaa kun pääsi tuulettamaan.

Tänään on "salarakkaan" nimipäivä joten laitoin viestin kun tiesin, että ovat uintireissussa. Soittivat takaisin, niin laulaa lurautin "salarakkaalle" paljon onnea vaan taisi vähän olla ihmeissään kun aika nopeasti sanoi minulle, että "minä täällä kotona" ja "heippa".

Lautamiesystävä Anneli lähetti Lontoosta sähköpostia siitä tuli myös oikein hyvälle mielelle. Huomenna tulee "sielunhoitaja" käymään ja loppuviikosta on sitten ne äidin synttärit. Hän äsken soitteli minulle oli mielissään kun Salatut Elämät alkoivat uusin osin joten nukkumaan meno hänellä siirtyi puolella tunnilla. Taitaa äitiä vähän jännittää lauantai ei tiedä vielä, että saa seppeleen päähänsä juhliin.

Pyykkikone taisi lopettaa pyörimisen joten heippa huomiseen.