Tämä päivä alkoi aikaisin, nimittäin olin jo ennen kymmentä Halosen oven takana kun siellä oli halvat päivät. Ostin sen turkoosinvärisen nahkableiserin (se joka sopii uusiin kyynärsauvoihin) ostin myös silkkipuseron joka sopii nätisti jakun alle. Välillä kävin kotona ja sitten lähdin Korsooseen leikkimään.

Vein mennessäni Nalle Puh dvd-elokuvan "salarakkaalle" synttärilahjaksi ostin vielä kaksi oikein suurta Nalle Puh-suklaamunaa. No, leikit alkoi heti syönnin jälkeen katsoimme koko porukka uuden elokuvan. Salarakkaan pikkusisko nukahti minun kainaloon, mutta salarakas jaksoi katsoa loppuun. Lähdimme siitä sitten yläkertaan nukkumaan omaan sänkyyn. Hän minulle ilmoitti, että "sinusta ei tule enää koskaan enää Leenaa vaan olet aina Möhköfantti" siis kun nukun, siis kun syön, siis kun olen kotona ja kun lähden Vuosaareen niin silloinkin olen möhköfantti. Kun tuli kotiin lähdön aika, niin lentopusukin tuli Nalle Puhilta.

Odottelen tässä sydänystävää tulevaksi hän viipyy muutaman päivän pääkaupungin humuissa joten kivaa silläkin rintamalla. Pikkusisko soitteli hän oli maksanut meidän etelänmatkan joten ei muuta kuin odottelemaan matkan alkua. Hänellä tuntui olevan mukavaa tiedossa viikonlopuksi.

Karhunpesänkamera taitaa olla pois päältä? Tuskin karhut vielä ovat lähteneet talvipesästään? Toivottavasti tulee vielä kuntoon - sitä on niin ihana seurailla?

Nyt täytyy lopettaa, heippa.