Helpottuneen katselin uutisia aamulla, kun tulos oli niin selvä että Obama voitti vaalit. Hänen valinnastaan olen erityisen iloinen, vaikka asia minua suuremmin kosketa kuka USA:ssa korkeinta virkaa hoitaa. Toivon, että hän löytää itselleen hyvät neuvonantajat, että voi työtään hoitaa haluamallaan tavalla.

Sen kunniaksi lähdettiin Tete-ystävän kanssa lounaalle itikseen ja käytiin hakemassa mulle uusi lamppu keittiöön. Lounastimme Kreikkalaisessa josta on muodostunut minulle oikea lempparipaikka. Ruoka hyvää ja hinta- ja laatu kohillaan. Jälkiruoka kahvit juotiin sitten täällä, kun noita herkkuja on tullut ovesta sisään ihan itekseen. Lamppu odottaa sukulaismiehen käyntiä (on tarpeeksi pitkä), että se löytäisi tiensä paikalleen valaisemaan talven pimeitä iltoja.

Ai, niin kävinhän minä yhdessä testissä maistelemassa erilaisia leipiä. Kiitokseksi sain lahjaksi ruisleipää sekä muffinsit. En sano tuotemerkkiä, kun en niistä leivistä tykännyt yhtään.

Loppupäivän tässä huilailen!