Maljakossa on keltaisia tulppaaneja, mutta tässä samanvärisiä narsisseja!!!

Pyydän anteeksi tuota kuvaa, kun ei tullut päivä aikaan napattua noista tulppaaneista! Ostin ne toki jo perjantaina ja olen nauttinut niistä täysin siemauksin. Jotenkin tuntuu keväiselle, vaikka ulkona ei vielä ihan talitintintit laullele.....

Sisäruokinta menee todella rattoisasti facebookin kanssa, kun olen yhteyksissä ympäri maailman. Tänään keskustelin erään nuoren miehen kanssa Keniasta hänellä oli liian kuumaa ja minulla liian kylmää.... Lupasin lähettää hänelle täältä lunta ja pakkasta ja hän vuorostaan minulle aurinkoa ja lämmintä...... !!!! Keskusteltiin hänen maansa oloista ja siitä miten siellä voi vammaisten asioihin vaikuttaa. Rohkaisin häntä menemään mukaan politiikkaan, koska vaikutti todella fiksulle nuorelle miehelle. Kävimme hänen kanssa hyvin pitkän keskustelun.....! 

Välillä Skype puhelu espanjaan - ystävän kanssa päivitettiin kuulumiset ja aikaa kului, onneksi on skype!!!!! Tällä kertaa linja oli hyvä .........

Lyhyt chattays Bangladeshiin, koska siellä päässä oli internetongelmia! Tehtiin treffit illaksi täällä ja yöksi hänen maassaan..... siis ihan pian!!!! Kun meillä on kello kahdeksan illalla, niin siellä on keskiyö...!

Tänään olen surfannut ympäri maailman, joten ihan sama jos ei pääse lumen takia ulos!!! 

Oikein hyvää viikon alkua kaikille!